پرسش های متداول روش پرداخت درمحل شامل چه مناطقی می باشد ؟ پرداخت در محل تنها در منطقه شهر یزد امکان پذیر می باشد. نام کاربری چیست ؟ نام کاربری شماره تلفن همراه که هنگام ثبت نام وارد کرده اید. ارسال خارج از استان به چه صورت انجام میشود؟ برای کاربران خارج از استان یزد از طریق پست پیشتاز و یا سفارشی اقدام میگردد. حداکثر زمان برای ارسال سفارش کالا ؟ برای مشتریان خارج از استان یزد حداکثر 1روز بعد از سفارش کالا و برای شهر یزد درهمان روز ارسال خواهد شد پیگیری سفارش به چه صورت انجام میشود ؟ شماره پیگیری درخواست داده شده از طریق پیامک طی فرایند های :تکمیل درخواست ,بررسی انبار ,ارسال و تحویل کالا به اطلاع کاربر می رسد.شما می توانید از طریق کد پیگیری مراحل کالاهای خود را پیگیری کنید .ودرصورت هرگونه مشکلی باما تماس حاصل فرمایید شرایط مرجوع کردن کالا وبرگشت مبلغ آن چگونه است؟ درصورتیکه مشتری به هر دلیلی از کالای تحویل گرفته رضایت نداشته باشد در صورتیکه به بسته بندی کالا و پلمب آن لطمه ای نخورده باشد درلحظه تحویل کالا میتواند کالا را مرجوع کند ودر صورتی که واریز به صورت آنلاین باشد همان لحظه مبلغ را پس بگیرند